onsdag 21 april 2010

Dagen som gått

Idag har jag läst på alla chattar och följt alla diskussioner där inne och försökt att lära mig en massa nytt. Upptäckte att det går snabbt att söka upp ens sidor på nätet, ganska fräckt. Kul med alla trevliga pirater som ger sina vinklingar och som leder en vidare in på den politiska banan.
Har jobbat idag, massa planeringar och nya ansvarsområden och huvudet snurrar som om det vore fullt av bin. Det är spännande på alla fronter just nu i mitt liv.
Det skall bli en trevlig em i morgon nere i Karlstad och vi hämtar upp Helena i Deje så hon får åka med oss till stora staden och den väntande flyersutdelningen. Skall försöka ha kameran uppe och fånga lite pirater på bild.
Nu skall jag överge allt för denna dag och dra mig in till soffan och en tevestund, i morgon ska vi till veterinären en tur igen med Buddy och hans sår på käken som inte vill läka.
Tills morgonen åter gryr, ha det skönt alla pirater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar