torsdag 22 april 2010

Lägger in lite bilder från vår flyersutdelning i Karlstad

Här är några av oss som tar en välförtjänt vila efter vår utdelning av flyers i Karlstad 22 April
Jag som är vKL/Munkfors på fikat

I röda tröjan ser ni KL i Munkfors                                       
Vi tar en fika tillsammans som avslut på den lyckade dagen och det var mycket trevligt.
I den blå tröjan ser ni KL i Forshaga


Min första omgång av att dela ut flyers och det gick jättebra, prånglade ut hela bunten, en hel del tackade ja och andra tackade nej men så är det ju i en demokrati. Det var en trevlig dag och man kände sig sporrad att ge ut vårt budskap. Detta var inte sisa gången. Vi avslutade med en fika inne å Mitticity och det var en trevlig gemenskap runt bordet, förenade genom vårt parti.
"Jag körde enligt följande: Hejsan skulle jag kunna få ge dig lite information om piratpartiet och sedan tackade jag oavsett om de sa ja eller nej", det var lättare än jag trott. Så till er som ännu inte kommit er för att prova, -ut och förmedla vårt budskap, det är kul på samma gång! Vi är ju i varandras sällskap och då är det inte så skrämmande längre utan bara kul. Nu gör vi landet Lila.

1 kommentar: